vineri, 31 octombrie 2008

Sobolanul X5

Salutari.
cum bine stiti orice autovehicul are nevoie de carburant pentru a se deplasa.

Intr-o zi draguta de vara, stateam si eu la pompa cu scuterul, imi faceam plinul (4litri :P). Dupa ce am inchis rezervorul m-am indreptat spre casa pentru plata. La intoarcere un nene cu fitze multe imi spune "ma sobolane de ce nu ti-ai tras scuterul ca sa pot alimenta?".
Nenea asta care se credea neam cu Darwin, dar cu creierul indesat in colt, banuiesc ca a uitat ca pana nu se plateste pt o pompa nu se poate face o noua alimentare. Plus ca nu era singura pompa din benzinarie. I-am aratat cu degetul mijlociu spre cer si mi-am vazut de drum...

Intamplarea face ca nu de mult sa ma reintalnesc cu nenea asta in acelasi loc, dar de data asta faceam plinul la Bozsy (adica vreo 50 litri). El la pompa de langa mine coborase din X5 isi scosese ochelarii de soare si s-a adresat catre angajatul din benzinarie: "baga si la mine de un milion".

Ne-am intersectat la casa... l-am si intrebat cum ii cu soriceii care alimenteaza doar cu 25 de litri un X5 cu rezervor de min 80. Parca nu m-a auzit... dar intorsi la masina i-am mai aratat inca odata cerul ca sa tina minte si cu un zambet inedit, de "La revedere" am plecat.

ursu`

3 comentarii:

Anonim spunea...

Si presupun ca el in ziua in care purta ochelarii la ochi era furtuna, nu?
Deh, ce sa le faci, fanii lui Guta s-au inmultit.

Anonim spunea...

Salut! As prefera, daca se poate, ca acest mesaj doar sa-l citesti si sa nu-l aprobi. E un mesaj personal.
Ti-am vizitat blogul si vreau sa stiu in ce masura esti interesat de un schimb de bannere.
Eu iti dau un cod html care promoveaza MEDIA GAY din Romania (Revista Angelicuss, Radio Purple, TV Purple 1 si TV Purple 2) si in contrapartida, bannerul/logo-ul tau o sa apara pe aceste 4 siteuri.
In masura in care esti deschis acestei colaborari, iti las id-ul meu de mess si putem discuta: bubuu_boyy sau angelicuss@beanangel.ro
Cu prietenie,
Lucian

Sorin spunea...

interesant blog felicitari pentru articol