marți, 14 octombrie 2008

"Facutul de contraventii"

Salutari.

V-am promis, deci scriu.

Ieri, grabit, ma deplasam regulamentar pe str. Titulescu in zona Interservisan (:-&), in fata mea o masina de politie, un logan alb, de ala dragut, dotat cu nenea Organ.
Pana aici nimic iesit din comun, strada are 2 benzi. Cum intentionam sa virez la stanga eram pe banda 1, iar brusc si dintr-o data s-a oprit loganul, sub semnul "Oprirea interzisa" si nenea Organ a parasit masina. Eu am claxonat... ca la nunta!
Dialog:
Organ -Cine a claxonat?
Ursu -Eu!
-Stiti ca in municipiul Cluj-Napoca este interzis sa claxonati?!
-Am prevazut un pericol!
-Ce pericol???
-Loganul dumneavoastra care s-a oprit in loc nepermis, fapt prev in Codul rutier sectiunea contraventii!
-Domnule eu... am de facut niste contraventii...! asa ca...
-Da vad, dar totusi le faceti sau le constatati?
-Continuati-va deplasarea, va rog, ca ma retineti din misiune!
-Bine numai miscati undeva ca in fata e loganu, in stanga TIR-ul, in spate nu pot...

Sa enervat, a inghitit in sec si a disparut cu tot cu logan.

Tot nu inteleg de ce au primit asa multe masini, ca locuri de parcare nu sunt, si asa incurca si mai mult circulatia!

Ursu`

Un comentariu:

kiddo spunea...

Salutari:)

Sincer, eu n-as fi virat de pe banda 1 spre stanga, cand sunt 2 benzi :D

In rest imi place cum scrii, te urmaresc de ceva vreme:D