joi, 16 octombrie 2008

16.10.2008

Salutari.

Am memorat data de azi foarte bine, deoarece am scris-o de cel putin 10 ori pe diferite cereri, si formulare, impreuna cu CNP, CI, KX, Jud. Cluj... si celalate din categoria asta. Bine ca la facultate vor sa introduca Student ID-ul ca sa mai scape de birocratie, si sa-si incaseze taxele la timp. Oare ne pun astia intr-o zi si CHIP in fund, sau nu mai prind eu asta?

Azi, am umblat dupa acte. Intradevar am reusit sa obtin o adeverinta, un cazier, si o programare la analize pe luni, 130 ron cu mentiunea "pe nemancate", ma intreb "pe mancate" o fi mai ieftin sau mai scump???

A si sa nu uit am facut 20 minute drum ca sa achit "taxa de informare 1 ron" asta pt Politia Rutiera...
Dragut, nu?

Dar m-am simtit implinit cand pe Calea Turzii, masina MAI (actualmente MIRA), dacia alba cu radarul, era tractata pe platforma... as pune si poze... dar nu am voie sa tin telefonul mobil in mana cand conduc, ca apoi iar am de umblat pentru explicatii...

cam asta ar fi pentru azi, noapte buna!

ursu`

Niciun comentariu: