joi, 12 iunie 2008

Pleaca soacra vine motoru'

Salutari, nu a trecut mult timp de la ultima postare si uite revin din nou, deoarece am avut parte de o zi mai putin obisnuita.
Totul a inceput dimineata la 9, defapt ieri seara, cand stand la bere cu niste amici si dl Pufarin, mi s-a adus la cunostinta, ca soacra urmeaza sa plece din tara a doua zi.
Urma sa o insotim impreuna, ca niste copii educati in statia de autobuz.

Dimineata la orele 9, dupa cum ziceam, imi suna telefonul si sunt anuntat ca am sedinta la facultate la ora 14.

Ma trezesc si imi vad de treburi, pe la 11 plec dupa soacra ne intalnim si cu dl Pufarin, mai facem niste cumparaturi, etichetam bagajele si o imbarcam...

"Drumuri bune!" - cum zic soferii.

Apoi m-a anuntat dl Pufarin ca maine isi achizitioneaza noul mijloc de locomotie, reprezentat printr-un autovehicol pe 2 roti, o minunata motocicleta Sud-Koreeana.
Fericire mare, stabilim ultimele detalii.

Am ajuns intr-un final si la sedinta, unde spre bucuria nimanui, am stat cu totii 4 ore pe seama dezbaterii unor articole legislative interioare a activitatii studentesti si a procesului de pregatire profesionala.
Am scapat de acolo, ca si o varza murata intelectuala, dar sunt mandru ca am contribuit la formularea unor articole in favoarea studentimi...

Maine deci se anunta chef mare, deoarece chiar daca ploua, noua achizitie trebuieste udata si sarbatorita pe masura.
Despre moto intr-o data viitoare.

Ursu'

Niciun comentariu: