marți, 19 februarie 2008

Jandarmul, studiile universitare si breloGul

Episodul 1 - Asaltul Jandarmului

Dupa cum se pare... Ursu scrie din ce in ce mai mult pe blog... Si eu tot astept sa-mi vina inspiratia...
Si cand te mai gandesti si la faptu ca ii ungur (vorba lui)... aka. Maghyar Maci!
Dar din cate vad povestea cu jandarmii mi-a lasat-o mie... si daca nu o formulez rapid, lumea nu o sa mai intzeleaga nimik pentru ca Ursu face tot mai multe apropouri la ea.
Din punctul meu de vedere, povestirea urmatoare e un pic mai mult sau cel putzin la acelasi nivel cu aia cu Elodia... si daca pe aia o stie toata lumea, trebuie sa o stie si pe asta! Neaparat!
Asa ca... hmmm... nici nu stiu de unde sa incep.
Da... de la inceput!

Septembrie, 2007.
In urma consumului a catorva beri in Ema (bar) ne gandim sa mergem undeva sa ne "iubim". Da, "iubim" va fi numele de cod!
Si unde sa te iubesti mai bine decat intr-o zona intunecoasa, in masina, la capatul lumii... sau al orasului, ma rog. Si pe cand iubitul sa fie mai interesant apare din bezna capatului lumii masina jandarmeriei! Pa-ba-bi-bam!
In secunda urmatoare, poc, lanterne prin geamul masinii, batut in geam... Upsss... Decenta noastra lasa de dorit.
Prima idee a noastra... hai sa plecam, cu masina cu tot!
Jandarmul: "Va rog sa opriti motorul si sa coborati din masina!"
Ok... Ursu' se imbraca rapid, revine la fel de rapid si imi zice sa cobor si eu si sa le dam buletinele (pt ca le-au cerut). Va dati seama cum se uitau aia la noi... In fine, incepe nenea jandarmul sa ne explice cum stau lucrurile. Si anume: Am savarsit infractiunea de ultraj contra bunelor moravuri, fapt ce se pedepseste cu inchisoarea de la 3 la 12 ani... Cea ce implica: dosar penal, medicina legala, anuntarea parintilor, anuntzarea facultatii... sechestru pe masina pana vin "colegii de la criminalistica sa ridice probe"... si te miri mai ce!
Moment penibil, evident... in care ne-am cam speriat!
Ne roaga apoi sa scriem o declaratie... pe ceva formular tip. Evident, la distanta unul fata de celalalt ca nu cumva sa ne influentam. Acum, dat fiind faptul ca nu am mai scris asa ceva in viata mea, ca bausem cum spuneam niste beri... si ca eram nervos (ca m-au intrerupt din iubit), habar n-aveam ce vor ei sa le scriu acolo. Nici o problema, ca dl. "ion-cu-pusca" ne dicteaza ceva in genul: "Subsemnatul... , in data de... la ora 1 noaptea, am fost surprins de un echipaj de jandarmi in masina Bozsy impreuna cu numitul Ursu' intretzinand relatii sexuale. Moment in care evident m-am oprit din scrisul dupa dictare si brusc mi-a venit talentul literar si am scris "stand de povesti". Mai mult sau mai putin culmea... si Ursu' a scris acelasi lucru!

... to be continued...

Urmeaza actul 2: Perchezitia jebului... dar la o data viitoare ca trebuie sa formulez.

Pufarin

Niciun comentariu: