luni, 18 februarie 2008

o zi de Luni

Salutari,
m-a apucat scrisul din nou, nu de alta dar am avut o zi interesanta.
Nu vreau sa va vorbesc de Kosovo ca curge si din robineti.
Scoala a inceput in tromba dis de dimineata, si peste 3 saptamanai deja am examen, desi nu invatam in sistemul modular.
M-am cerut de la cateva ore (tot va trebui sa le recuperez) ca sa ajung la timp la Parchetul Militar.
Va intrebati de ce?
Din cand in cand trebuie sa vad ce mai face Dl. Procuror. Asta facem cu Pufarin, de o vreme, il tot vizitam, impreuna cu niste jandarmi si avocatii fiecarei parti.
El, dl. Colonel si procuror, e bine mersi, acelasi povesti, acelasi intrebari, nimic nou, plictisit de caz... jandarmii tot suspendati din functii, avocati nerabdatori, birocratie si intre birouri. Promisiuni, promisiuni si ghiciti ce, iar promisiuni :))
Deja e ca guma de mestecat dupa prima curba, fara nici un gust...
Dar ne-a linistit jandarmu Nicu ca de joi vor fi 10 grade Celsius, cu plus :P.

Concluzie, mai amanam inca 2 saptamani toate procedurile, cu idea ca poate (din ceruri, sau din iad) se rezolva ceva intretimp, si a fi mai cald pe afara.

De acolo am mers la service, dar nu cu Bozsy :( Alta masina, alta poveste, (misteriosul Damas).

Dupamasa am mers cu Pufarinu` in cautare de terenuri, si am si gasit ceva dragutz, la 43,(3) Euro pe m2, la 17 km de Centrul Clujului, chiar asta cautam. Unde? Pai la drum :D, mai mult info nu se poate din cauza crizei de terenuri ieftine.
Seara m-am tratat de psiho-popo-eala cu niste turta dulce, in forma de inima, de la brutaria din vecini.

Si uite asa a trecut si ziua.
Maine e marti (daca ati uitat cumva). Incep la 8, ca in fiecare zi dealtfel.

Altele poate maine.
O sa incerc sa invoc niste amintiri, sa le si scriu, ca v-am tot promis, si nici macar nu sunt procuror :)).

Somn usor.
Ursu`

Niciun comentariu: