duminică, 17 februarie 2008

vacanta

E deja sfarsitul saptamanii de vacanta, timp alocat relaxarii, incarcarii cu energie si alte minuni ;). Trebuie sa va marturisesc ca nu am reusit sa ating aceasta performanta. Bozsy, misterioasa masina, e bolnava, si prin urmare sunt si eu bolnav, cu nervii. Nu vreau sa par "psiho-popo", dar aveam multe planuri pentu aceasta saptamana, si prea putine am reusit sa realizez...
In primul rand trebuia sa pun masina la punct, din pacate mecanicul s-a accidentat.
In al doilea rand trebuia sa avansam cu un proces cu niste "prieteni" de la jandarmerie, dar nu s-a intamplat mare lucru, din cauza unor suspendari.
Vroiam sa mergem si la munte, dar s-a amanat si asta din cauza lui Bozsy.

Am avansat insa cu planul de bataie pentru cheful de la Tg-Mures, dar nu suficient.
Ca sa nu par prea pesimist si negativist adaug ca am gasit impreuna cu Pufarin un potential investitor intr-o afacare simpatica, macar atat dupa atatea nemultumiri.

Astazi, duminica, dupamasa si seara ne-am distrat cu masina, impins, tras, transfer de curent, si pana la urma am renuntat.
Frigul ucide tot, astept primavara, apa, soare, flip-flops :D.

Si uite asa a trecut o saptamana din an, din viata fiecaruia.

Maine reincepe si Fuckultatea (doar pt mine), si logic ca din prima zii lucrurile deja se incarca, dar pana la urma viata merge inainte, vb lui tata "asa-i in tenis".

Om trai si om vedea. Promit sa va tin la curent :)

Noapte buna.

Ursu`

Niciun comentariu: