duminică, 11 mai 2008

Mijloc de Mai

Salutari, uite am revenit cu un nou post.
Pe scurt...
Dupa Pasti am fost intr-o minunata vacanta de o saptamana la munte, in satul de vacanta Boga jud. Bihor, departe de civilizatia urbana. Desi era vreme buna, 15-20 grade Celsius, lumea nu s-a ingramadit pe "coclauri" nici macar de 1-2 mai. Insa "sus" peste cota 1100 zona Padis, m-am intalnit cu multa lume, care chiar daca pe colturi mai era zapada de 10-20 cm, s-au cazat in corturi... Noi am stat in casa in vale, sincer ii apreciez ca au rezistat temperaturilor scazute din noapte.
Trebuie sa va relatez ca am ramas surprins, cand am vazut ca muncitorii firmei Construct Mod, care a contractat reabilitarea unui drum (fost asfaltat prin anii 77) lucrau pana si de 1 mai. Au avansat frumos pe perioada sederii, si cred ca pana in august, asa cum prevede contractul vor si finaliza lucrarea. (20 km asfalt pe 2 benzi, santuri si pereti de sustinere poduri mici si scrugeri...) Le urez succes in continuare!
In satul Pietroasa asezare la 10 km de la cabana, oamenii s-a prins de schema cu turismul, si-au facut o benzinarie functionala, un mini-market unde gasesti cam tot de ce ai avea nevoie, a aparut si o Farmacie, si angajatii din Primarie au fost de treaba. De veterinar nu m-am interesat, inca :D.

Intoarcerea la Cluj, a fost obositoare, foarte multe masini pe e60 si plin cu "nebuni-camicaze", no comment, ca ii la fel peste tot.
A si inceput scoala, ultimele saptamani, examene verificari si toate cele, trec si acestea si vine VACANTA binemeritata. Mai sunt 7 saptamani :D.

M-am decis sa ma reapuc de scoala de soferi. Am deja permis de conducere, dar vreau ceva mai mult... va intrebati poate, de ce? despre asta intr-un urmator post, scurt.

Toate cele bune.

Ursu`

Niciun comentariu: