joi, 29 mai 2008

Junie



Salutari dragi cititori,
vad ca in ritmul asta ajungem sa postam cate o treaba odata pe luna. Trebuie sa intelegeti ca suntem ocupati. Va intrebati cu ce?

Pai cu facultatile, apoi cu "joburi" extrascolare, si alte minuni de satisfactie personala :))
De la binemeritata vacanta de o saptamana din munti, au trecut deja 4 saptamani, chiar fara sa ne dam seama... Bere consumata in cantitati industriale mai ales de cand a dat caldura.
In aceste patru saptamanai am avut performanta sa dau cate un examen din 2 in 2 zile (mai putin in weekend), si asa a trecut timpul neobservat de repede. Am tras concluzia ca specia numit studentul in caz de criza poate ingloba cantitati industriale de stiinta...
Cu dl Pufarin m-am intalnit doar in weekend luni si apoi vineri, la bere, la munte sau prin oras! Se va recupera si asta in viitorul apropiat.

Maine am ultimul examen dinaintea sesiunii, am facut programari, caluculatii si statistici incat sa iasa totul asa cum e mai bine.
Deci de luni ii Sesiune, sau altfel zis o vacanta in care mai inveti, te distrezi, si din cand in cand dai si cate un examen, sa fie asa, cu noroc si bafta multa!

Duminica ii ziua copilului, sper sa ne simtim si sa ne distram bine, dupa ce votam.
Luni ne inscriem la scoala de soferi asa ca paziti drumurile, peste o luna ne dam drumu cu motoretele.

Pana la urmatorul post bere multa si voie buna!
Ursu`

Niciun comentariu: