marți, 26 ianuarie 2010

de prin anul trecut 1

Cum am ramas in urma incerc sa recuperez... pe masura ce imi aduc aminte:

Am avut iar probleme. Dar sa o luam de la inceputuri. Cum m-am cam saturat de condus, am incercat un traseu nou ce merge din Cluj spre Boga. Astfel am redescoperit drumul dintre Bratca si Beius, cu minunatele chei montane, sapate de soldatii lui Antonescu (maresalul) pe vremea cand se plimbau cu tancurile prin zona. Vai si dealuri splendide ce se succed, cu populatie minima, si un asfalt impecabil.

Intamplarea face ca prin octombrie, mergand pe acest drum sa descoperim zapezi insemnate, cazute peste noapte pe toate coclaurile, drumul curatat perfect, dar de te opreai blocai toata circulatia. Noroc cu masina verde ca altfel de ramaneam in pana nici nu ne observau trecatorii. Sectoare de drum unde vedeam doar in fata deoarece pe lateral se inalta zapada impinsa cu forta de utilajele de deszapezire. Ajungem la o zona de popas, unde pe langa casa misunau niste porci (de rasa mangalita) cu blana (initial am crezut ca sunt oi) alti automobilisti si ceva muncitori. A trebuit sa asteptam intoarcerea agregatului responsabil cu zapada. (Cum spuneam mai sus drumul ii lat cat sa poate fi manevrat un tanc)
L-am asteptat, si ne-am continuat drumul pana la destinatie. Distractie si voie buna, intoarcerea in urmatorul post.

ursu`

Niciun comentariu: