vineri, 23 ianuarie 2009

Re

Salutari.

A trecut mai bine de o luna de cand nu am onorat blogul cu nimic, as da vina pe criza financiara, care i-a proportii din ce in ce mai mari, dar poate as fi prea comun. Asa ca o sa las explicatiile pe o alta zi.

Ce s-a mai intamplat?
A fost Craciun, Revelion, scoala si a inceput sesiunea.

Toate aceste sarbatori s-au desfasurat in cadre familiale asa cum era de asteptat...

Permiteti-mi o mica paranteza... in legatura cu sfarsitul de an:
- cu o saptamana inainte de plecare, am facut socotelile, urma sa mergem doar noi 2 (:P), astfel in 29 decembrie am plecat in tromba cu furia verde de la Cluj 4 persoane, dupa 4 ore+ am si ajuns la destinatie. Apoi m-am intors dupa celalate 4 persoane, cu care am ajuns din nou la destinatie. Cele 6 zile petrecute in inima muntilor, au fost super, si frig si zapada, intr-un grai, iarna asa cum se cuvine. Intoarcerea a fost la fel, fara incidente in 2 ture. Astfel in seara zilei de 4 ianuarie toti 8 am ajuns inapoi la Cluj. 1000km.

Din 5 a reinceput fuckultatea, joburile, si am reintrat in moara.
A fost putina forfota organizatorica cu examenele, dar s-au linistit apele.

Paralel cu toate, am aflat ca s-a cistigat unul din cele 2 procese fata de Jandarmeria Cluj, urmand ca institutia sa ne plateasca niste sume... (nu e chiar asa criza), si asteptam cu nerabdare rezultatele celuilalt proces.

Aici as incheia, cu promisiunea ca voi reveni in curand, cu ceva mai palpitant.

Ursu`

Niciun comentariu: